Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
LUBOCHA-KRUGLIK Jolanta: Językowe środki perswazji : na materiale polskich i rosyjskich tekstów reklamowych .- Katowice, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
WEIGT Zenon: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
KUDLIŃSKA-STĘPIEŃ Halina: Językowo-kulturowy obraz 'światła' w polskich i rosyjskich współczesnych tekstach reklamowych .- "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica" 2003 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
FRANK Magdalena: Językowy (i pozajęzykowy) obraz nieba w polskiej reklamie prasowej i telewizyjnej .- Opole, 2008 Artykuł w książce [Wyświetl]
JUNKOVÁ Bohumila: K jazyku a stylu informačních letáků a brožur farmaceutického průmyslu .- Łódź, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
PRAVDOVÁ Markéta: K povaze reklamního diskurzu .- "Naše řeč" 2002 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
OŻÓG Kazimierz: Kategoria przeszłości (tradycji) w tekstach reklamowych .- "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. Seria Filologiczna. Językoznawstwo" 1999 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
HÁJKOVÁ Eva: Ke ztrátě citu pro vnímání jazykových nepatřičností : na materiálu reklam .- Liberec, 2009 Artykuł w książce [Wyświetl]
MATUSZCZYK Bożena, STANULEWICZ Danuta: Kilka uwag o polszczyźnie internetowej : na przykładzie listów informacyjno-reklamowych .- Łódź, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
SORÓWKA Anna: Komunikowanie przez internet : język reklamowych stron www a przekład .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 41-50 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (4) << Poprzednie ]  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 [ Następne >> (6) ] [ Koniec >| (16) ]