Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Kategoria przeszłości (tradycji) w tekstach reklamowych
Autor/redaktor: Kazimierz Ożóg
Opublikowany w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. Seria Filologiczna. Językoznawstwo [Wyświetl]
Numer czasopisma: 1999 5
Strony: 237-245
Inne: Streszcz.: fre
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Ożóg, Kazimierz [Wyświetl]
Słowa kluczowe: historia języka, język polski, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.2. Język polski. Historia języka [Wyświetl]