Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Ke ztrátě citu pro vnímání jazykových nepatřičností : na materiálu reklam
Autor/redaktor: Eva Hájková
Opublikowany w: Eurolingua & Eurolitteraria 2009 .- Liberec, 2009 [Wyświetl]
Strony: 131-135
Inne: Streszcz.: eng
Języki: cze
Abstrakt: K výzkumu, zda a jak posluchači vnímají prohřešky proti spisovnosti v jazyce české televizní i tištěné reklamy. (JP)
Hasła autorskie:
au. Hájková, Eva [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język czeski, język literacki, język nieliteracki, język reklamy, komunikacja, kultura języka 1 (umiejętność poprawnego, sprawnego i estetycznego posługiwania się językiem)
Tagi:
Klasyfikacja:
6.1.4. Język czeski. Socjolingwistyka [Wyświetl]