Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Językowe środki perswazji : na materiale polskich i rosyjskich tekstów reklamowych
Autor/redaktor: Jolanta Lubocha-Kruglik
Opublikowany w: Języki słowiańskie dziś : nowe fakty, nowe spojrzenia : księga pamiątkowa poświęcona profesorowi Michałowi Blicharskiemu .- Katowice, 2001 [Wyświetl]
Strony: 135-150
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Lubocha-Kruglik, Jolanta [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język reklamy, język rosyjski, perswazja językowa, środek językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
9.2.5. Język rosyjski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
9.2.1.6. Język rosyjski. Stylistyka [Wyświetl]