iSybislaw service uses cookies. Staying on this page, you agree to the use of cookies. Принимаю

iSybislaw

Институт славистики Польской академии наук

Пользователь: Пароль:
Polski English Русский

Статья

[В корзину]

Заглавие: Językowy (i pozajęzykowy) obraz nieba w polskiej reklamie prasowej i telewizyjnej
Автор/редактор: Magdalena Frank
Опубликована в: Język - komunikacja .- Opole, 2008 [Показать]
Страницы: 11-19
Языки: pol
Аннотация: Autorka przedstawia językowy obraz 'nieba' w oparciu o wybrane słowniki języka polskiego oraz analizuje telewizyjne i prasowe reklamy wykorzystujące ten element. Wskazuje, że twórcy reklam korzystają wyłącznie z zasobów języka i kultury, nie tworząc nowych obrazów. (MF)
Персоналии:
au. Frank, Magdalena [Показать]
Ключевые слова: język polski, język reklamy, język współczesny, językowy obraz świata, 'niebo'
Tags:
Классификация:
8.2.5. Польский язык. Семантика. Прагматика [Показать]
8.2.1.6. Польский язык. Стилистика [Показать]