Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: K povaze reklamního diskurzu
Autor/redaktor: Markéta Pravdová
Opublikowany w: Naše řeč [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2002 R. 85
Strony: 177-189
Języki: cze
Abstrakt: Rozbor jazykových funkcí (emotivních, referenčních, fatických, metajazykových a poetických) v reklamních textech. (JP)
Hasła autorskie:
au. Pravdová, Markéta [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja fatyczna, język czeski, język reklamy, perswazja językowa, styl funkcjonalny, tekst reklamowy
Tagi:
Klasyfikacja:
6.1.5. Język czeski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]