Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
CICHOŃSKA Maria: Je li reklama globalni fenomen? .- Zagreb ; Split, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
STOLAC Diana, VLASTELIĆ Anastazija: Jezik reklama .- Zagreb; Rijeka, 2014 Książka [Wyświetl]
RIŠNER Vlasta, IŽAKOVIĆ Maja: Jezik reklama u hrvatskome tisku triju stoljeća: 19., 20. i 21. .- Rijeka, 2008 Artykuł w książce [Wyświetl]
ABRAMOWICZ Zofia: Język białostockich szyldów i reklam .- Łódź, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
KUKIEŁA Elwira: Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej "Młodzi w Łodzi" .- "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica" 2010 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: Język na sprzedaż .- Warszawa ; Bydgoszcz, 2000 Książka [Wyświetl]
MAJKOWSKA Grażyna: Język reklamy .- Warszawa, 1994 Artykuł w książce [Wyświetl]
KOPERTOWSKA Danuta: Język tekstów perswazyjnych na podstawie współczesnych reklam .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
MASŁOWSKA Ewa: Język w służbie reklamy - reklama w służbie języka : teksty reklamy w nauczaniu języka polskiego jako obcego .- "Studia z Filologii Polskiej i Słowiańskiej" 2008 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
GUZ Bartłomiej: Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2001 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Wyniki 31-40 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (3) << Poprzednie ]  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 [ Następne >> (5) ] [ Koniec >| (16) ]