Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Je li reklama globalni fenomen?
Autor/redaktor: Maria Cichońska
Opublikowany w: Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova .- Zagreb ; Split, 2006 [Wyświetl]
Strony: 147-154
Inne: Streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: Razmatra se organizacija strukture različitih vrsta reklama u medijima: u novinama, televiziji i radiju te reklamnim uličnim panoima. Autorica analizira reklamu kao pojavu globalizacijskih procesa na materijalu hrvatskih i poljskih primjera posljednjih godina. (MS)
Hasła autorskie:
au. Cichońska, Maria [Wyświetl]
Słowa kluczowe: analiza językowa, globalizacja językowa, język chorwacki, język mediów, język polski, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
1.1. Dział ogólnosłowiański. Zagadnienia współczesne [Wyświetl]
4.4. Grupa serbsko-chorwacka. Socjolingwistyka [Wyświetl]
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]