Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti
Autor/redaktor: Bartłomiej Guz
Opublikowany w: Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2001 z. 10
Strony: 9-20
Języki: pol
Abstrakt: Gry jako formy foniczne, graficzne i leksykalne oraz gry intertekstualne. (HK)
Hasła autorskie:
au. Guz, Bartłomiej [Wyświetl]
Słowa kluczowe: gra językowa, graffiti, język polski, język reklamy, nagłówek, slogan
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.6.5. Język polski. Frazeologia [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]