Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej "Młodzi w Łodzi"
Autor/redaktor: Elwira Kukieła
Opublikowany w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2010 45
Strony: 65-75
Inne: Streszcz.: eng
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Kukieła, Elwira [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język reklamy, "Młodzi w Łodzi", pragmatyka 1 (użycie znaków językowych)
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
Linki:
Tekst dokumentu
Tekst streszczenia