Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Książka

[Do koszyka]

Tytuł: Język na sprzedaż
Autor/redaktor: Jerzy Bralczyk
Wydanie: Wyd. 2
Miejsce wydania: Warszawa ; Bydgoszcz
Wydawnictwo: "Branta"
Rok wydania: 2000
Strony: 206 s.
Inne: Bibliogr.
Języki: pol
Abstrakt: W pracy omówione jest perswazyjne użycie języka w reklamie. Przedstawiono reklamowe chwyty i sposoby zastosowania języka polskiego, omówiono typowe środki językowe wykorzystywane w komunikatach językowych: leksykalne, frazeologiczne, a także morfologiczne i składniowe. Część pracy poświęcona jest kulturowym i społecznym aspektom reklamy. (Kar)
Hasła autorskie:
au. Bralczyk, Jerzy [Wyświetl]
Słowa kluczowe: frazeologia 1 (zbiór frazeologizmów), gra językowa, język polski, język reklamy, komunikat językowy, manipulacja językowa, nadawca komunikatu, odbiorca komunikatu, odmiany języka, perswazja językowa, slogan, tekst 1 (całościowy komunikat)
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]
8.2.8. Język polski. Psycholingwistyka [Wyświetl]