Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
GOLONKA Joanna: Wartości w społeczeństwach polskim i niemieckim i ich językowe środki wyrazu na przykładzie tekstów reklamowych .- "Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego = Bulletin de la Société Polonaise de Linguistique" 2003 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
TARAS Bożena: Wczoraj i dziś języka reklamy : kilka spostrzeżeń .- Rzeszów, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
WYRWAS Katarzyna: Wielojęzyczność w reklamie - nadawca i narracja .- "Stylistyka" 2003 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
MĄCZYŃSKA Małgorzata: Właściwości tekstów reklamowych a kompetencja językowa użytkowników .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
CHŁOPICKI Władysław, ŚWIĄTEK Jerzy: Wpływ języka angielskiego na współczesny język polskiej reklamy .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
CHLUDZIŃSKA Ewa: Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie się współczesnej frazeologii polskiej .- Łomża, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: Wspólny język? : uwagi o reklamie .- "Prace Filologiczne" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
GIEDZ Teresa: Współczesna reklama rosyjska - specyfika środków perswazji wobec nieprzychylnej postawy odbiorcy .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
LUBOCHA-KRUGLIK Jolanta: Współczesny slogan reklamowy : na materiale języka polskiego i rosyjskiego .- Katowice, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
LUBOCHA-KRUGLIK Jolanta: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty : na materiale języka polskiego i rosyjskiego .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 121-130 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (12) << Poprzednie ]  7  8  9 10 11 12 13 14 15 16 [ Następne >> (14) ] [ Koniec >| (16) ]