Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie się współczesnej frazeologii polskiej
Autor/redaktor: Ewa Chludzińska
Opublikowany w: Frazeologia i składnia polszczyzny mówionej .- Łomża, 2001 [Wyświetl]
Strony: 171-174
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Chludzińska, Ewa [Wyświetl]
Słowa kluczowe: frazeologia 1 (zbiór frazeologizmów), innowacja frazeologiczna, język polski, język reklamy, język współczesny
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.6.5. Język polski. Frazeologia [Wyświetl]