Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Właściwości tekstów reklamowych a kompetencja językowa użytkowników
Autor/redaktor: Małgorzata Mączyńska
Opublikowany w: Współczesna leksyka .- Cz. 1 .- Łódź, 2001 [Wyświetl]
Strony: 216-226
Inne: Streszcz.: pol
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Mączyńska, Małgorzata [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja impresywna, język polski, język reklamy, kompetencja językowa, słownictwo, słowo-klucz
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]