Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Wpływ języka angielskiego na współczesny język polskiej reklamy
Autor/redaktor: Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek
Opublikowany w: Język w komunikacji .- T. 1 .- Łódź, 2001 [Wyświetl]
Strony: 319-326
Języki: pol
Hasła autorskie:
ws. Chłopicki, Władysław [Wyświetl]
ws. Świątek, Jerzy [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja informacyjna, grzeczność językowa, język angielski, język polski, język reklamy, pragmalingwistyka, słownictwo, wpływ językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.6. Język polski. Leksykologia [Wyświetl]
10.2. Wpływ języków niesłowiańskich na języki słowiańskie [Wyświetl]