Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Współczesna reklama rosyjska - specyfika środków perswazji wobec nieprzychylnej postawy odbiorcy
Autor/redaktor: Teresa Giedz
Opublikowany w: Regulacyjna funkcja tekstów .- Łódź, 2000 [Wyświetl]
Strony: 216-224
Inne: Streszcz.: pol
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Giedz, Teresa [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język reklamy, język rosyjski, odbiorca komunikatu, perswazja językowa, środek językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
9.2.5. Język rosyjski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
9.2.1.6. Język rosyjski. Stylistyka [Wyświetl]