Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
NARUSZEWICZ-DUCHLIŃSKA Alina: Nazwy własne w reklamie .- Bydgoszcz, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
RODAK Renata: Negacja dźwignią handlu? : wykorzystanie negacji językowej w sloganach reklamowych .- "Slavia Orientalis" 2008 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
WIERZCHOWSKA Magdalena: "Niewypowiedzianie smaczne, nieopisanie pięknie pachnące" - opis smaku i zapachu w komunikatach perswazyjnych na przykładzie tekstów reklam telewizyjnych .- Warszawa, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
KSIĄŻEK-BRYŁOWA Władysława: O dyskursie reklamowym samochodów .- "Roczniki Humanistyczne. Językoznawstwo = Annales de Lettres et Sciences Humaines. Linguistique = Annals of Arts. Linguistics " 2015 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
SAVICKÝ Nikolaj: O jazyce, společnosti a funkcích .- "Slovo a slovesnost : časopis pro otázky teorie a kultury jazyka" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
UDIER Sanda Lucija: O jeziku reklame .- Zagreb ; Split, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
VEROVNIK Tina, LOGAR Nataša: O jeziku, stilu i utjecaju slovenskih tiskanih oglasa .- Zagreb ; Split, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: O językowych zwyczajach polskiej reklamy .- Lublin, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: O językowych zwyczajach polskiej reklamy .- Kraków, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
ROGOWSKA-CYBULSKA Ewa: O kreowaniu "parafraz słowotwórczych" w tekstach reklam : w kontekście uwag o słowotwórstwie języków niestandardowych .- "Slavia Meridionalis : studia linguistica slavica et balcanica" 2009 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Wyniki 61-70 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (6) << Poprzednie ]  2  3  4  5  6  7  8  9 10 11 [ Następne >> (8) ] [ Koniec >| (16) ]