Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: O jeziku reklame
Autor/redaktor: Sanda Lucija Udier
Opublikowany w: Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova .- Zagreb ; Split, 2006 [Wyświetl]
Strony: 711-721
Inne: Streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: Rad se bavi jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost primatelja. Autorica rada koristila je reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. g. do travnja 2005. g. (MS)
Hasła autorskie:
au. Udier, Sanda Lucija [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 2004-2005 r., język chorwacki, język prasy, język reklamy, kod językowy, komunikacja językowa, strategia językowa
Tagi:
Klasyfikacja:
4.5. Grupa serbsko-chorwacka. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]