Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: O jeziku, stilu i utjecaju slovenskih tiskanih oglasa
Autor/redaktor: Tina Verovnik, Nataša Logar
Opublikowany w: Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova .- Zagreb ; Split, 2006 [Wyświetl]
Strony: 743-752
Inne: Streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: Autorice na osnovi korpusa tiskanih oglasa iz triju najčitanijih i najutjecajnijih slovenskih revija, obrađuju dva međusobno povezana niza pitanja. Prvi niz odnosi se na analizu jezičnokulturne i jezičnosistemske karakteristike oglasa te njihov odnos prema jezičnoj normi i kodifikaciji. Drugi se niz odnosi na stilske i tekstotvorne karakteristike koje su tipične u oglasima. (MS)
Hasła autorskie:
ws. Verovnik, Tina [Wyświetl]
ws. Logar, Nataša [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język prasy, język reklamy, język słoweński, kodyfikacja, norma językowa, ogłoszenie prasowe
Tagi:
Klasyfikacja:
5.1.6. Język słoweński. Stylistyka [Wyświetl]