iSybislaw service uses cookies. Staying on this page, you agree to the use of cookies. Принимаю

iSybislaw

Институт славистики Польской академии наук

Пользователь: Пароль:
Polski English Русский

Статья

[В корзину]

Заглавие: "Niewypowiedzianie smaczne, nieopisanie pięknie pachnące" - opis smaku i zapachu w komunikatach perswazyjnych na przykładzie tekstów reklam telewizyjnych
Автор/редактор: Magdalena Wierzchowska
Опубликована в: Polszczyzna w komunikowaniu publicznym : prace poświęcone Profesor Halinie Satkiewicz z okazji jubileuszu Jej i Jej Zakładu .- Warszawa, 1999 [Показать]
Страницы: 107-114
Языки: pol
Персоналии:
au. Wierzchowska, Magdalena [Показать]
Ключевые слова: język polski, język reklamy, nazwy wrażeń zmysłowych, perswazja językowa, pole semantyczne
Tags:
Классификация:
8.2.5. Польский язык. Семантика. Прагматика [Показать]
8.2.6. Польский язык. Лексикология [Показать]