Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
LOEWE Iwona: Definicje i definiowanie w reklamie .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2004 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
GIEDZ Teresa: Deixis osoby w pragmatyce współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych .- "Przegląd Rusycystyczny" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
GIEDZ Teresa: Dowcip językowy jako środek perswazji współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych .- Katowice, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
MICHALEWSKI Kazimierz: Dydaktyczna funkcja tekstów reklamowych .- "Rozprawy Komisji Językowej [ŁTN]" 2002 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ŻUROWSKI Sebastian: Elementy pozasystemowe w sloganach reklamowych .- Мінск, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZIMNY Rafał: Etyczno-społeczne implikacje pewnego typu komunikacji reklamowej .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
VAJIČKOVÁ Mária: Frazémy a frazeologické aktualizácie a modyfikácie v textoch reklám na pozadí nemčiny a slovenčiny .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
MICHALEWSKI Kazimierz: Funkcja form czasownikowych w tekstach regulacyjnych .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: Funkcje i manipulacje w języku reklamy .- Lublin, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZIMNY Rafał: Funkcje przymiotników wartościujących w kreowaniu obrazu samochodu w reklamie .- Szczecin, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 11-20 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (1) << Poprzednie ]  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 [ Następne >> (3) ] [ Koniec >| (16) ]