Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Frazémy a frazeologické aktualizácie a modyfikácie v textoch reklám na pozadí nemčiny a slovenčiny
Autor/redaktor: Mária Vajičková
Opublikowany w: Regulacyjna funkcja tekstów .- Łódź, 2000 [Wyświetl]
Strony: 273-280
Inne: Streszcz.: ger
Języki: slo
Hasła autorskie:
au. Vajičková, Mária [Wyświetl]
Słowa kluczowe: frazem, frazeologizm, język niemiecki, język reklamy, język słowacki
Tagi:
Klasyfikacja:
10.3. Prace kontrastywne słowiańsko-niesłowiańskie [Wyświetl]
6.2.6.5. Język słowacki. Frazeologia [Wyświetl]
6.2.1.6. Język słowacki. Stylistyka [Wyświetl]
6.2.5. Język słowacki. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]