Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Dowcip językowy jako środek perswazji współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych
Autor/redaktor: Teresa Giedz
Opublikowany w: Pragmatyczne aspekty opisu języków wschodniosłowiańskich .- Katowice, 2003 [Wyświetl]
Strony: 129-139
Inne: Streszcz.: eng, rus
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Giedz, Teresa [Wyświetl]
Słowa kluczowe: dowcip językowy, język reklamy, język rosyjski, perswazja językowa, tekst 1 (całościowy komunikat)
Tagi:
Klasyfikacja:
9.2.5. Język rosyjski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
9.2.1.6. Język rosyjski. Stylistyka [Wyświetl]