Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Elementy pozasystemowe w sloganach reklamowych
Autor/redaktor: Sebastian Żurowski
Opublikowany w: Актуальныя праблемы паланістыкі 2005 .- Мінск, 2006 [Wyświetl]
Strony: 97-104
Języki: pol
Abstrakt: Autor rozpatruje slogany, które zawierają błędy językowe oraz wyrażenia obcojęzyczne. (EV)
Hasła autorskie:
au. Żurowski, Sebastian [Wyświetl]
Słowa kluczowe: błąd językowy, język angielski, język polski, język reklamy, komunikat językowy, slogan
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
10.2. Wpływ języków niesłowiańskich na języki słowiańskie [Wyświetl]