Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Funkcje przymiotników wartościujących w kreowaniu obrazu samochodu w reklamie
Autor/redaktor: Rafał Zimny
Opublikowany w: Synchroniczne i diachroniczne aspekty badań polszczyzny .- T. 7 : Materiały IX Kolokwium Językoznawczego : Kołobrzeg, 27-29 września 1999 r. .- Szczecin, 2001 [Wyświetl]
Strony: 79-91
Inne: Streszcz.: eng
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Zimny, Rafał [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja perswazyjna, język polski, język reklamy, językowy obraz świata, przymiotnik, 'samochód'
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.6. Język polski. Leksykologia [Wyświetl]