Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: slogan

Opis Typ Akcje
RODAK Renata: Negacja dźwignią handlu? : wykorzystanie negacji językowej w sloganach reklamowych .- "Slavia Orientalis" 2008 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
KOMÁRKOVÁ Olga: O krok blíže k životu? .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ADAMISZYN Zbigniew: O skuteczności (języka) reklamy .- Opole, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
LEWICKI Andrzej Maria: Obraz samochodu w sloganach reklamowych : reklama prasowa .- Wrocław, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
SINGER Danka: Odnosi značenja unutar riječi i među riječima kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana .- Zagreb ; Split, 2005 Artykuł w książce [Wyświetl]
SPRAUL Hildegard: Das politische Schlagwort in der neuen russichen Presse (1995-1997) : zum Sprachwandel in der öffentlichen Rede .- "Zeitschrift für Slawistik " 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
PISAREK Walery: Polskie słowa sztandarowe na tle porównawczym .- Katowice, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
KOCHAN Marek: Slogany w reklamie i polityce .- Warszawa, 2003 Książka [Wyświetl]
DAUSENDSCHÖN Ulrich, KRAFFT Ulrich, TOMASZKIEWICZ Teresa: Vainqueur et vaincu : comment se construit le résultat d'une confrontation électorale télévisée .- "Studia Romanica Posnaniensia" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
LUBOCHA-KRUGLIK Jolanta: Współczesny slogan reklamowy : na materiale języka polskiego i rosyjskiego .- Katowice, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 11-20 spośród 25 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (1) << Poprzednie ]  1  2  3 [ Następne >> (3) ] [ Koniec >| (3) ]