Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Odnosi značenja unutar riječi i među riječima kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana
Autor/redaktor: Danka Singer
Opublikowany w: Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike .- Zagreb ; Split, 2005 [Wyświetl]
Strony: 655-663
Inne: Tabl., streszcz: eng
Języki: scr
Abstrakt: U radu se analizira semantički instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana. Pri tome se analiza ograničava na odnose značenja unutar riječi i među riječima. Autorica polazi od reklamnog slogana kao diskursa koji je svojom prirodom u međuodnosu s društvenom zbiljom i izvanjezičnim kontekstom. (MS)
Hasła autorskie:
au. Singer, Danka [Wyświetl]
Słowa kluczowe: intertekstualność, język chorwacki, język reklamy, kolokacja, semantyka 1 (znaczenie znaków językowych), slogan
Tagi:
Klasyfikacja:
4.1.5. Grupa serbsko-chorwacka. Lingwistyka tekstu [Wyświetl]
4.5. Grupa serbsko-chorwacka. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]