Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Obraz samochodu w sloganach reklamowych : reklama prasowa
Autor/redaktor: Andrzej Maria Lewicki
Opublikowany w: Stereotyp jako przedmiot lingwistyki : teoria, metodologia, analizy empiryczne .- Wrocław, 1998 [Wyświetl]
Strony: 206-223
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Lewicki, Andrzej Maria [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język prasy, język reklamy, językowy obraz świata, 'samochód', slogan, stereotyp językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]