Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
KOMÁRKOVÁ Olga: O krok blíže k životu? .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
KUBISZYN-MĘDRALA Zofia: O modalności w tekstach reklam : czasowniki modalne .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
ADAMISZYN Zbigniew: O skuteczności (języka) reklamy .- Opole, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
MATUSZCZYK Bożena, STANULEWICZ Danuta: O strukturze internetowych listów reklamowych i informacyjnych .- Łódź, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
KUDLIŃSKA-STĘPIEŃ Halina: Obraz rzeczy, czyli o modelowaniu świata w reklamie .- Katowice, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZIMNY Rafał: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
LEWICKI Andrzej Maria: Obraz samochodu w sloganach reklamowych : reklama prasowa .- Wrocław, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
LEWIŃSKI Piotr H.: Obraz świata w reklamie .- Wrocław, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
SINGER Danka: Odnosi značenja unutar riječi i među riječima kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana .- Zagreb ; Split, 2005 Artykuł w książce [Wyświetl]
STRAMLJIČ-BREZNIK Irena: Okazionalno besedotvorje v slovenskih oglasih .- Siedlce, 2013 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 71-80 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (7) << Poprzednie ]  3  4  5  6  7  8  9 10 11 12 [ Następne >> (9) ] [ Koniec >| (16) ]