Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Okazionalno besedotvorje v slovenskih oglasih
Autor/redaktor: Irena Stramljič Breznik
Opublikowany w: Słowotwórstwo a nowe style funkcjonalne języków słowiańskich = Word-Formation and the New Functional Styles of Slavic Languages : Papers in Thematic Session : XV International Congress of Slavists : Belorus, Minsk, 20.-27.08.2013 .- Siedlce, 2013 [Wyświetl]
Strony: 99-109
Inne: Il., streszcz.: eng
Języki: slv
Abstrakt: V prispevku so predstavljene paberkovalno zbrane okazjonalne tvorjenke v tiskanih, televizijskih in spletnih slovenskih oglasih, ki so se pojavljale v letih 2009-2012. (PK)
Hasła autorskie:
au. Stramljič-Breznik, Irena [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 21 w. (początek), język reklamy, język słoweński, model słowotwórczy, okazjonalizm, słowotwórstwo 1 (tworzenie wyrazów)
Tagi:
Klasyfikacja:
5.1.3. Język słoweński. Słowotwórstwo [Wyświetl]
5.6. Język słoweński. Leksykologia [Wyświetl]