Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Obraz świata w reklamie
Autor/redaktor: Piotr H. Lewiński
Opublikowany w: Językowy obraz świata i kultura .- Wrocław, 2000 [Wyświetl]
Strony: 205-213
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Lewiński, Piotr H. [Wyświetl]
Słowa kluczowe: figura stylistyczna, język reklamy, językowy obraz świata, perswazja językowa, stereotyp językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]