Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
LOEWE Iwona: Gatunki perswazyjne w komunikacji społecznej .- "Roczniki Humanistyczne. Językoznawstwo = Annales de Lettres et Sciences Humaines. Linguistique = Annals of Arts. Linguistics " 2012 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
STRAMLJIČ-BREZNIK Irena, VORŠIČ Ines: Grafoderivati v tiskanih oglasih .- "Teorija in praksa" 2009 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
MIODEK Jan: Gramatyczne i stylistyczne znaki czasu w mediach .- Warszawa, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
SZYSZKO Urszula: Gry językowe w sloganach reklamowych .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
KOMÁRKOVÁ Olga: Hodnotící adjektiva v reklamních sděleních .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ČMEJRKOVÁ Světla: Humor v české reklamě .- Opole, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
OSTROMĘCKA-FRĄCZAK Bożena, GROCHULSKA Ewa: Intertekstualność reklamy telewizyjnej .- Łódź, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
MILUSZ Mariola: Intertekstualność w reklamie prasowej i telewizyjnej .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2013 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
WITUCKA Magda: Jak opisuje się zapachy w reklamie perfum? .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ROSIŃSKA Agnieszka: Jak reklamuje się perfumy .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2004 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Wyniki 21-30 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (2) << Poprzednie ]  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 [ Następne >> (4) ] [ Koniec >| (16) ]