Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Jak opisuje się zapachy w reklamie perfum?
Autor/redaktor: Magda Witucka
Opublikowany w: Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka [Wyświetl]
Numer czasopisma: 1998 z. 3
Strony: 1-8
Języki: pol
Abstrakt: Dla określenia zapachów, wobec braku słownictwa prymarnego, wykorzystuje się nazwy surowców, metafory synestezyjne i tropy poetyckie. (HK)
Hasła autorskie:
au. Witucka, Magda [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja perswazyjna, język polski, język reklamy, metafora, pragmastylistyka, przymiotnik
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.6. Język polski. Leksykologia [Wyświetl]