Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Gramatyczne i stylistyczne znaki czasu w mediach
Autor/redaktor: Jan Miodek
Opublikowany w: Język w mediach masowych .- Warszawa, 2000 [Wyświetl]
Strony: 79-82
Języki: pol
Abstrakt: Napływ słownictwa angielskiego, coraz częstsze pojawianie się złożeń z członem odróżniającym na pierwszym miejscu, wejście do powszechnej świadomości tekstów reklam, moda na stylistyczny luz. (HK)
Hasła autorskie:
au. Miodek, Jan [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 20 w. (koniec), anglicyzm, compositum, język polski, język reklamy, język współczesny, socjolingwistyka, styl, zapożyczenie 2 (rezultat), zmiana językowa
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]