Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
SRPOVÁ Hana: Pronomina v české reklamě .- Ostrava, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
STRAMLJIČ-BREZNIK Irena: Reaktualizacija besedilnih vzorcev v radijskih oglasih .- "Jezikoslovni zapiski : zbornik Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša" 2010 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
PILLER Joanna: Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2002 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
WSZOŁEK Mariusz: Reklama a corporate identity – rola reklamy w budowaniu wizerunku organizacji .- "Forum Lingwistyczne [online]" 2017 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ČMEJRKOVÁ Světla: Reklama a intertextualita aneb "Vlasy dělaj' člověka" .- "Stylistyka" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ŠEBESTA Karel: Reklama jako funkční styl? .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ČMEJRKOVÁ Světla: Reklama v češtině, čeština v reklamě .- Praha, 2000 Książka [Wyświetl]
ĐURIN Sanja: Reklamna poruka .- Zagreb ; Rijeka, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
SRPOVÁ Hana: Reklamní diskurs - specifická forma verbální manipulace a persvaze .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZINCZUK Magdalena: Reklamowy obraz lekarstwa doskonałego .- Łódź, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 91-100 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (9) << Poprzednie ]  5  6  7  8  9 10 11 12 13 14 [ Następne >> (11) ] [ Koniec >| (16) ]