Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Reklama jako funkční styl?
Autor/redaktor: Karel Šebesta
Opublikowany w: Čeština doma a ve světě [Wyświetl]
Numer czasopisma: 1998 6
Strony: 193-197
Języki: cze
Abstrakt: Terminologické poznámky k chápání pojmu reklama v různých oblastech a zařazení reklamního stylu do systému funkčních stylů. (JP)
Hasła autorskie:
au. Šebesta, Karel [Wyświetl]
Słowa kluczowe: gatunek tekstu, język czeski, język reklamy, perswazja językowa, styl funkcjonalny, terminologia 1 (zbiór terminów)
Tagi:
Klasyfikacja:
6.1.1.6. Język czeski. Stylistyka [Wyświetl]
6.1.6.3. Język czeski. Terminologia [Wyświetl]