Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język
Autor/redaktor: Joanna Piller
Opublikowany w: Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2002 z. 10
Strony: 31-44
Inne: Streszcz.: eng
Języki: pol
Abstrakt: Język reklamy przenikając do mowy dzieci przenika również do pisanej i bardziej oficjalnej odmiany ich języka. (HK)
Hasła autorskie:
au. Piller, Joanna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język dziecka, język polski, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.8. Język polski. Psycholingwistyka [Wyświetl]