Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Pronomina v české reklamě
Autor/redaktor: Hana Srpová
Opublikowany w: Jazykověda = Linguistica .- 3 .- Ostrava, 1999 [Wyświetl]
Strony: 189-194
Inne: Streszcz.: eng
Języki: cze
Abstrakt: Rozbor užívání zájmen v reklamním diskursu. (JP)
Hasła autorskie:
au. Srpová, Hana [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język czeski, język reklamy, korelat, perswazja językowa, posesywność, tykání, vykání, zaimek, zaimek dzierżawczy, zaimek wskazujący
Tagi:
Klasyfikacja:
6.1.5. Język czeski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
6.1.1.2. Język czeski. Morfologia. Morfonologia [Wyświetl]