Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: slogan

Opis Typ Akcje
ŻUROWSKI Sebastian: Elementy pozasystemowe w sloganach reklamowych .- Мінск, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
LIZAK Jadwiga: Elementy reklamy w języku dzieci przedszkolnych .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 1999 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: Funkcje i manipulacje w języku reklamy .- Lublin, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
LOEWE Iwona: Gatunki perswazyjne w komunikacji społecznej .- "Roczniki Humanistyczne. Językoznawstwo = Annales de Lettres et Sciences Humaines. Linguistique = Annals of Arts. Linguistics " 2012 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
SZYSZKO Urszula: Gry językowe w sloganach reklamowych .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
SKUBALANKA Teresa: Język graffiti .- "Stylistyka" 1999 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
OŻÓG Kazimierz: Język kampanii wyborczej z 1997 r. na tle polszczyzny lat dziewięćdziesiątych .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
BRALCZYK Jerzy: Język na sprzedaż .- Warszawa ; Bydgoszcz, 2000 Książka [Wyświetl]
GUZ Bartłomiej: Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2001 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
LIZAK Jadwiga: Nagłówek reklamy prasowej .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Wyniki 1-10 spośród 25 znalezionych.
[ (1) |< Początek ]  1  2  3 [ Następne >> (2) ] [ Koniec >| (3) ]