Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty w klasie: 8.2.1. Język polski. Współczesny język literacki

Opis Typ Akcje
SUJKOWSKA-SOBISZ Katarzyna, WYRWAS Katarzyna: Nadawca wszechwiedzący w reklamie telewizyjnej .- Poznań, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
SZUMSKA Dorota: Nadmiar czy umiar? : refleksje nad redundancją pleonastyczną .- "Prace Filologiczne" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
LIZAK Jadwiga: Nagłówek reklamy prasowej .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
LEWICKI Andrzej Maria: Nagłówki w formie ustalonych związków wyrazowych jako narzędzie manipulacji .- Lublin, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
MALEC Maria: Najdawniejsze polskie imiona apotropeiczne .- "Acta onomastica" 1999 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
BASAJ Mieczysław: Najnowsza frazeologia w nagłówkach "Życia Warszawy" .- Szczecin, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
MAJKOWSKA Grażyna: Najnowsza warstwa frazeologii stylu publicystycznego .- "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF. Philologiae" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
RZETELSKA-FELESZKO Ewa: Najnowsze nazwy sklepów .- Warszawa, 1994 Artykuł w książce [Wyświetl]
NOWAKOWSKA Maria Magdalena: Najnowsze tendencje w tworzeniu nazw ciągów komunikacyjnych Łodzi .- Łódź, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
MITRINOVIĆ Vera: Najnowsze tendencje w zakresie akomodacji aspektowej internacjonalizmów czasownikowych w języku serbskim i polskim .- Wrocław, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 1511-1520 spośród 4848 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (151) << Poprzednie ] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [ Następne >> (153) ] [ Koniec >| (485) ]