Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Nadawca wszechwiedzący w reklamie telewizyjnej
Autor/redaktor: Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Katarzyna Wyrwas
Opublikowany w: Poznańskie Spotkania Językoznawcze .- T. 12 .- Poznań, 2004 [Wyświetl]
Strony: 63-74
Inne: Streszcz.: eng
Języki: pol
Abstrakt: Analizę przeprowadzono z uwzględnieniem dwu płaszczyzn aktywności nadawców w reklamie: zewnątrztekstowej i wewnątrztekstowej ze szczególnym uwzględnieniem przejawów nadawcy wszechwiedzącego. (BO)
Hasła autorskie:
ws. Sujkowska-Sobisz, Katarzyna [Wyświetl]
ws. Wyrwas, Katarzyna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język reklamy, język telewizji, nadawca komunikatu, perswazyjność
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]