iSybislaw service uses cookies. Staying on this page, you agree to the use of cookies. Agree

iSybislaw

Institute of Slavic Studies - Polish Academy of Sciences

Username: Password:
Polski English Русский

Article

[Add to basket]

Title: Nadawca wszechwiedzący w reklamie telewizyjnej
Author/editor: Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Katarzyna Wyrwas
Published in: Poznańskie Spotkania Językoznawcze .- T. 12 .- Poznań, 2004 [Show]
Pages: 63-74
Note: Streszcz.: eng
Languages: pol
Abstract: Analizę przeprowadzono z uwzględnieniem dwu płaszczyzn aktywności nadawców w reklamie: zewnątrztekstowej i wewnątrztekstowej ze szczególnym uwzględnieniem przejawów nadawcy wszechwiedzącego. (BO)
Author headings:
ws. Sujkowska-Sobisz, Katarzyna [Show]
ws. Wyrwas, Katarzyna [Show]
Keywords: język polski, język reklamy, język telewizji, nadawca komunikatu, perswazyjność
Tags:
Classification:
8.2.1.6. Polish. Stylistics [Show]
8.2.5. Polish. Semantics. Pragmatics [Show]