Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: "Wprost"

Opis Typ Akcje
GUŠČAVA Vol'ga: Aluzje w polskich nagłówkach prasowych .- Мінск, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]
BARTOSZEWICZ Iwona: Auf polnisch geworben : die Sprache der Werbeanzeigen in der Posener Wochenschrift "Wprost" .- Wrocław, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
KOŁODZIEJCZYK Agnieszka: Dowcip językowy jako składnik szczególnej odmiany polszczyzny: języka prasowego : na podstawie fragmentów tygodnika "Wprost" .- Łódź, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZABAWA Marcin: Formy z cząstką e- we współczesnym języku polskim .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2004 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
PELC Patrycja: Hiperbola jako narzędzie kreowania nadzwyczajności w tekstach retorycznych : na przykładzie prasy opiniotwórczej .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2013 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
AFELTOWICZ Beata: Kilka uwag o polskiej frazeologii politycznej na materiale tygodnika "Wprost" .- Szczecin, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
TROFIMIEC Swietłana: Konstrukcje anaforyczne jako wskaźniki nawiązania w tekstach prasowych .- "Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego" 2007 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
NOWOWIEJSKI Bogusław: Makaronizmy końca XX wieku .- "Białostockie Archiwum Językowe" 2001 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
TRAFÌMEC Svjatlana: Указательное местоимение ten в польском языке и его роль в организации связного текста .- Мінск, 2006 Artykuł w książce [Wyświetl]