Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
REJAKOWA Bożena: Zamierzona wieloznaczność w komunikatach prezentujących modę .- Poznań, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
FLORCZAK Jacek: Zasady funkcjonowania chwytów typograficznych w tekstach o charakterze perswazyjnym .- "Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego = Bulletin de la Société Polonaise de Linguistique" 2004 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Zeszyt [1.] Studenckich Prac Naukowych Koła Młodych Językoznawców .- Szczecin, 1999 Książka [Wyświetl]
LEWIŃSKI Piotr H.: Zmiany znaczeniowe wyrazów w kontekstach reklamowych .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
SCHATTE Czesława: Zur Verwendung von Phraseologismen in deutschen und polnischen Werbeslogans .- "Studia Germanica Posnaniensia" 1997 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
IGNATOWICZ-SKOWROŃSKA Jolanta: Związki frazeologiczne w reklamie prasowej .- Warszawa, 1994 Artykuł w książce [Wyświetl]
WRZEŚNIEWSKA-PIETRZAK Marta: "Żabawimy się?" - zabawy językowe na różne okazje .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2004 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
KARAG'OZOVA Snežina: Езикът на рекламата .- София, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
VYSLOUŽILOVÁ Eva: К прагматическим источникам коммуникации с рекламным текстом .- Wrocław, 2004 Artykuł w książce [Wyświetl]
VYSLOUŽILOVÁ Eva: Коммуникативная успешность рекламного текста .- Ч. 1 : На материале текстов русской рекламы XX века .- "Rossica Olomucensia : ročenka katedry slavistiky na Filozofické fakultě Univerzity Palackého" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
Wyniki 131-140 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (13) << Poprzednie ]  7  8  9 10 11 12 13 14 15 16 [ Następne >> (15) ] [ Koniec >| (16) ]