Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty ze słowem kluczowym: język reklamy

Opis Typ Akcje
ZAŁĘCKA Danuta: Reklamy papierosów a problem rozumienia .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 2001 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
LIZAK Jadwiga: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży .- Łódź, 2001 Artykuł w książce [Wyświetl]
DYBALSKA Renata: Sekundarne gatunki mowy w reklamie .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
IMIOŁO Iwona: Skladba reklamních textů .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
SVĚTLÁ Jindra: Sleva, sleva, sleva : jak se strategie prodeje a cenová politika našich obchodníků přibližuje Západu .- "Naše řeč" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
KOCHAN Marek: Slogany w reklamie i polityce .- Warszawa, 2003 Książka [Wyświetl]
KAMIŃSKA-SZMAJ Irena: Słownictwo charakterystyczne dla tekstów reklamowych .- "Poradnik Językowy : organ Towarzystwa Kultury Języka" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
CHLUDZIŃSKA Ewa: Słowo a inne elementy reklamy telewizyjnej .- Łódź, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
LEWIŃSKI Piotr H.: Smak zdrowia i raju : czyli o reklamie produktów spożywczych .- Wrocław, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
ZINCZUK Magdalena: Stylistyczne aspekty analizy reklamy prasowej .- Lublin, 2003 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 101-110 spośród 155 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (10) << Poprzednie ]  6  7  8  9 10 11 12 13 14 15 [ Następne >> (12) ] [ Koniec >| (16) ]