Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Sleva, sleva, sleva : jak se strategie prodeje a cenová politika našich obchodníků přibližuje Západu
Autor/redaktor: Jindra Světlá
Opublikowany w: Naše řeč [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2000 R. 83
Strony: 35-38
Języki: cze
Abstrakt: Komunikační strategie a jazykové prostředky používané v češtině k upoutání zákazníka při nabídce a prodeji zboží. (JP)
Hasła autorskie:
au. Světlá, Jindra [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język czeski, język reklamy, strategia komunikacyjna, środek językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
6.1.5. Język czeski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]