Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Sekundarne gatunki mowy w reklamie
Autor/redaktor: Renata Dybalska
Opublikowany w: Regulacyjna funkcja tekstów .- Łódź, 2000 [Wyświetl]
Strony: 206-215
Inne: Streszcz.: pol
Języki: pol
Abstrakt: Analiza trzech gatunków mowy funkcjonujących w reklamie: wykładu, przechwałki, życzenia. (TŚ)
Hasła autorskie:
au. Dybalska, Renata [Wyświetl]
Słowa kluczowe: gatunek tekstu, język polski, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]