Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Языковые средства выражения, характерные для "женских" и "мужских" русских коммерческих реклам
Autor/redaktor: Julia Klyus
Opublikowany w: Slavica Wratislaviensia .- 156 .- Wrocław, 2012 [Wyświetl]
Strony: 127-137
Inne: Streszcz.: eng, pol
Języki: rus
Hasła autorskie:
au. Kljus, Julija [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język a płeć, język reklamy, język rosyjski, język współczesny, językowy obraz świata, tekst reklamowy
Tagi:
Klasyfikacja:
9.2.5. Język rosyjski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
9.3.4. Język białoruski. Socjolingwistyka [Wyświetl]
Linki:
Tekst dokumentu