Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera
Autor/redaktor: Anja Nikolić-Hoyt
Opublikowany w: Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova .- Zagreb ; Split, 2006 [Wyświetl]
Strony: 495-502
Inne: Streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: Rad govori o prodoru engleskog jezika u sva područja društva i o njegovoj sveprisutnosti. Autorica spominje engleski kao prvi jezik potrošačke kulture tinejdžerskog slenga i interneta. To je rezultat dominacije engleskog vokabulara u znanstvenom, kulturnom i subkulturnom diskursu suvremenog svijeta. Kao posljedicu autorica također ističe da znanje engleskih riječi više nije i ne mora biti plod znanja engleskog jezika. (MS)
Hasła autorskie:
au. Nikolić-Hoyt, Anja [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język angielski, język chorwacki, język mediów, socjolekt młodzieżowy, wpływ językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
4.4. Grupa serbsko-chorwacka. Socjolingwistyka [Wyświetl]
10.2. Wpływ języków niesłowiańskich na języki słowiańskie [Wyświetl]