Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Язык телевизионной рекламы : функция воздействия и функция сообщения
Autor/redaktor: Е.Е. Корнилова
Opublikowany w: Филологический вестник Ростовского государственного университета [Wyświetl]
Numer czasopisma: 1999 № 2
Strony: 46-50
Języki: rus
Hasła autorskie:
au. Kornilova, Elena Evgen'evna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja impresywna, funkcja informacyjna, język reklamy, język rosyjski, perswazja językowa, struktura semantyczna, stylistyka funkcjonalna
Tagi:
Klasyfikacja:
9.2.5. Język rosyjski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
9.2.1.6. Język rosyjski. Stylistyka [Wyświetl]