Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Uloga stranog jezika u reklamnim porukama
Autor/redaktor: Željka Lilić
Opublikowany w: Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik radova sa savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku .- Zagreb ; Rijeka, 1999 [Wyświetl]
Strony: 449-466
Inne: Streszcz.: ita
Języki: scr
Hasła autorskie:
au. Lilić, Željka [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język chorwacki, język obcy, język reklamy, wpływ językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
4.5. Grupa serbsko-chorwacka. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]